FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 yıllık KAYIT ve YENİLEME için
promosyonlar birleştirilemez
23 Kalan indirim sayısı

150 ülkeden en iyi hisse senedi fiyatları

100 000 üzerinde memnun kullanıcı

Başlangıç fiyatının% 90'ına kadar daha ucuz teklifler

Bayiler ve toptancılar ile doğrudan iletişim

Sitedeki mesajlara cevap vermem gerekiyor mu?

En üst düzeyde müşteri hizmeti sunmak, özellikle satıcılar için çok iyi bir iş uygulamasıdır. Toptan satış endüstrisindeki en yaygın hatalardan biri, alıcılardan / satıcılardan gelen mesajlara verilen yanıtı ihmal etmektir.
Merkandi, kullanıcılar arasında uygun temas ve iş ilişkilerine büyük önem verdiğimiz uluslararası bir platformdur. Yüksek düzeyde hizmet sağlamak için mesajlara verilen yanıt göstergeleri ve istatistiklerini önemsiyoruz. Bu nedenle, panelinizde cevaplanmamış mesajlar varsa bizden bildirim alabilirsiniz.
 
Bunu neden yapıyoruz?
  • Okunmamış mesajlar hakkında sizi bilgilendirmek için - bazen mesajların spam olduğu, gözden kaçırıldığı ve fark etmeyeceğiniz anlamına gelir. Hiçbir mesajın sizden kaçmamasını sağlıyoruz.
  • Sizi iyi iş uygulamaları hakkında eğitmek için - birçok kişi iletilere yanıt vermemenin işlerini olumsuz etkileyebileceğinin farkında değildir. Mesajlara cevap vermenin neden bu kadar önemli olduğunu açıklamaya çalışıyoruz.
  • Satışlarınızı artırmak için - bugün cevap vermezseniz, kullanıcı bir hafta içinde teklifinizle ilgilenmeyebilir. Satışları en üst düzeye çıkarmak için herkese hizmet etmeniz gerekir.
 
Bu neden önemlidir?
Bir mağaza işlettiğinizi düşünün. Bir müşteri girer ve bir soru sorar. Kaç durumda satıcının müşteriyi görmüyormuş gibi davrandığı bir durumla karşılaştınız? Böyle bir durumla karşılaşmadık, e-ticarette neden farklı olsun ki?
Daha önce de belirttiğimiz gibi, müşteri bugün bir cevap almazsa, bir dahaki sefere hiç yazamayabilir. Bu nedenle, "İlgilenmiyorum", "Hayır, teşekkür ederim" vb. Yazmak, hiçbir şey yazmaktan daha iyidir. Bu tür kısa bilgiler birkaç saniye sürecektir, ancak müşteriyi cevapsız olarak cesaretlendirmeyecektir.
 
 
Bir cevap isteyebilir miyiz?
Yapamayız çünkü hedefimiz kullanıcıları bilinçlendirmek ve yanıt oranını artırmaktır. Sizi yanıtlamaya zorlayamayız, ancak cevaplanmamış iletiler için her zaman sizinle iletişime geçeceğiz. Sizden bir cevap almazsak, bizimle iletişime geçmenizi isteyeceğiz. İki hafta içinde sizden herhangi bir yanıt almazsak, hesabınızdaki satıcının seçeneğini devre dışı bırakma hakkımızı saklı tutarız.

Yardıma ihtiyacın var?

Ücretsiz E-BÜLTEN

Merkandi servisinde yeni ürünler hakkında her gün bilgi al.