HAPPY SALE HAPPY SALE
-30%
1 yıllık KAYIT ve YENİLEME için
promosyonlar birleştirilemez

150 ülkeden en iyi hisse senedi fiyatları

100 000 üzerinde memnun kullanıcı

Başlangıç fiyatının% 90'ına kadar daha ucuz teklifler

Bayiler ve toptancılar ile doğrudan iletişim

Reklamlar nasıl konumlandırılır ve sıralanır?

Merkandi'de her gün binlerce yeni teklif çıkıyor. Her satıcı, tekliflerinin mümkün olduğu kadar yüksek olmasını ister ve alıcılar, listelemelerin mümkün olduğunca ihtiyaçlarına göre uyarlanmasını ister. Bu nedenle, belirli seçimler yapmak zorundayız. Bu seçenekler kesinlikle uygulandıkları bölüme bağlıdır. Aşağıda, teklifleri nasıl filtrelediğimizi ve sıraladığımızı belirtiyoruz.

  • Aramada - teklifler, girilen ifadeye göre arama eşleşmesine göre sunulur. Tekliflerin sıralamasında şu unsurlar dikkate alınır:
    • arama ifadesi - BM25 algoritması kullanılarak bir ürün adı ve içeriği için tanımlanmış bir tümcenin değerinin hesaplanması;
    • promosyon - teklifin teşvik edilip edilmediği ( ne tür promosyon olursa olsun);
    • teklifin Münhasır Bölgede olup olmadığı - bu tür teklifler listede daha yüksektir;
    • yayınlanma veya yenileme tarihi (hangisi en geç ise);
    • teklifin durumu - aktif olanlar yukarıda, süresi yeni dolmuş olanlar en sonunda.
  • Ürün veri tabanı, Exclusive Zone, "Stoklar" bölümü, belirli bir toptancının tekliflerinin listeleri - teklifler en yeniden en eskiye doğru yayın tarihine göre sunulur. Yalnızca aktif listelemeler dikkate alınır. Listeyi hiçbir ek faktör etkilemez.
  • En iyi teklifler bölümü, Kategori/alt kategori - teklifler, derecelendirme işlevine göre sunulur. Dikkate alınan unsurlar şunlardır:
    • promosyon - teklifin teşvik edilip edilmediği ( ne tür promosyon olursa olsun);
    • teklifin Münhasır Bölgede olup olmadığı - bu tür teklifler listede daha yüksektir;
    • yayınlanma veya yenileme tarihi (hangisi en geç ise);
    • teklifin durumu - aktif olanlar yukarıda, süresi yeni dolmuş olanlar en sonunda.
  • "En popüler teklifler" bölümü - Son 30 günde en sık görüntülenen 6 teklif, görüntüleme sayısına göre sıralanmış olarak sunulur.

Ayrıca, tanıtılan teklifler listelerde görünür. Merkandi, kullanıcılara aşağıdaki tanıtım tekliflerini sunar:

  • Haftanın en iyi teklifi -Teklif, ana sayfada özel bir bölümde görüntülenir. Bölüm, bir seferde en fazla 10 teklif içerebilir ve dönüşümlü olarak görüntülenir. Kullanıcılar tarafından tanıtılan tekliflerin yokluğunda, en popüler teklifler sunulur.
  • Kategorideki en iyi teklif - teklif, listenin yukarısındaki özel bir bölümde görüntülenir. 5 teklif dönüşümlü biçimde görüntülenir. Promosyon hem kategorilerde hem de alt kategorilerde gerçekleşir. Tanıtılan teklif yoksa bölüm görünmez.
  • Merkandi Farkı - Teklif, ilanlarda renkli olarak vurgulanarak gösterilir. Bu promosyon türünde miktar sınırlaması yoktur.
  • Kategoride vurgulayın - teklif, kategori ve alt kategori listesinin en üstünde görüntülenir, ancak bu, daha yüksek bir değer uygulanarak yapılır. Bu, teklifin her zaman en üstte olması gerekmediği anlamına gelir - bu, bu seçenekle tanıtılan tekliflerin sayısına ve önceki bölümde belirtilen sıralama algoritması dikkate alınarak elde edilen eşleştirme sonucuna bağlıdır. Bu promosyon şekli herhangi bir miktar kısıtlaması içermez.

Tekliflerin promosyonu, platformda mevcut seçeneklerden promosyon satın alan satıcılar tarafından yapılır. Ayrıca Merkandi, popüler, ilgi çekici ve müşteriler için değerli kabul edilen teklifleri ücretsiz olarak tanıtmaktadır.

Ücretsiz E-BÜLTEN

Merkandi servisinde yeni ürünler hakkında her gün bilgi al.