FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 yıllık KAYIT ve YENİLEME için
promosyonlar birleştirilemez
15 Kalan indirim sayısı

150 ülkeden en iyi hisse senedi fiyatları

100 000 üzerinde memnun kullanıcı

Başlangıç fiyatının% 90'ına kadar daha ucuz teklifler

Bayiler ve toptancılar ile doğrudan iletişim

Yardım ve ipuçları

Popüler konular

Mallarını satabilmek için yeni piyasa arayan toptancı ve tedarikçiler Merkandi platformunda PREMİUM hesabı oluşturduktan sonra firmaları tarafımızdan doğrulandıktan sonra stok ve üretim fazlası, seri sonu, iade edilmiş, tasfiyelik, icra malları ve diğer ürünler için teklif ekleyebilirler. 

Kullanıcılarımızın güvenliliğine büyük önem verdiğimiz için her toptancı, satıcı veritabanımıza eklenmeden önce doğrulanır. Doğrulama sırasında belirli bir firmanın güvenilirliği uzmanlarımız tarafından kontrol edilir. Bunun sayesinde Merkandi platformunun tüm kullancıları gerçekten stok, outlet veya üretim fazlası satışını yapan gerçek firmalarla çalıştığından emin olabilirler. Merkandi'de teklifini sunmak isteyen her şirket doğrulanır. 

Doğrulama işlemi için Türkiye'de kayıtlı firmalardan vergi levhası ve ticaret sicil kaydı talep edilir. Premium hesabınızı oluşturduktan sonra söz konusu belgeleri info@merkandi.com.tr adresimize gönderiniz. Firmanızın kaydını kontrol ettikten sonra size ilan ekleme imkanı sağlamaktayız.

Merkandi'de sadece firmalar satış yapabilirler. Özel kişiler mal satamaz.

Ürünlerin satış hızına büyük etkisi olan önemli bir husus Merkandi platformunda firma ve mallarınızın gösterilmesidir. Aşağıda daha çok olası alıcıya ulaşıp satışı hızlandırmak için birkaç ipucu veriyoruz:

1. Merkandi platformundaki firmanın profilini dikkatle doldur - Merkandi'de tüm kayıtlı alıcıların görebildiği toptancı profilinin tüm olası veriler ile doldurulmasına önem gösterilmeli. Herşeyden önce her zaman güncel iletişim bilgiler içermeli. Özellikle firma adresi, mümkünse depo adresi, firmanın web sitesinin adresi ve iletişim kurabildiğimiz firma yetkilisinin bilgileri - adı, soyadı, sabit telefon numarası, faks numarası, cep telefon numarası, e-posta adresi, varsa skype hesabı ve iletişim dili belirtmekte fayda var. Ayrıca ödeme ve ürün teslimatı ile ilgili tüm bilgiler önemlidir - Hesabım - Toptancı bilgileri yer iminde firma bilgileri ve iletişim bilgilerinin yanında kabul edilen ödeme yöntemleri ve teslimat yöntemleri belirtebilirsiniz. Ek bilgiler alanında birkaç sözle firmanızı anlatabilirsiniz, firmanızı diğer satıcılardan farklı gösterebilen branş, ürün grupları ve diğer önemli bilgiler yazabilirsiniz.

2. İlanlarını düzenli olarak ekle - Merkandi'de belirttiğiniz bir plana göre düzenli olarak ilan eklemenizi öneriyoruz. Çalıştığımız veya çok yakında çalışacağımız müşterilerin düzenli olarak mallarını yenileyen tedarikçileri tercih ettiklerini unutmayınız. Bu konuda bir sınır yok. Platformda toptancının aktif olması alıcıların ilgisinin kazanılmasına yol açıyor. Birçok alıcı her gün aldıkları e-bülten sayesinde Merkandi'de eklenen ilanlardan haberdar oluyor. Bu şekilde düzenli olarak ilan ekleyerek adınızı alıcılara duyurabilirsiniz. İlan ettiğiniz ürünün türüne bağlı olarak ilanlar çeşitli branşlarda çeşitli ürünler için sunulmalı (elbette branş teklif edilen ürüne göre seçilmeli).

3. İlanda yazarken iyi düşün - "güzel bir ambalajı varsa herşey satılır" kuralının dediği gibi satmak istediğimiz ürün açıklamasına önem göstermeliyiz. Kısa, net, eksiksiz, hatasız, hedefe odaklanmış ve mümkün olduğu kadar tarafsız açıklamalar en çok etkilidir. Eğer satmak istediğimiz ürünün kusurları varsa onlar hakkında bilgi vermekten korkmayalım - ikinci el ürünler, hasarlı ürünler, yenilenmiş ürünler ve karışık/retourware ürünler gruplarından kusurlu mal arayan birçok alıcı da var.

4. Başlık ve ürün açıklaması iyi bir teklifin en önemli parçalarıdır - bu yüzden eksiksiz ve detaylı olmalılar. Başlıkta "Ucuza satarım" veya "Fırsat!" gibi genel cümleler yazmayınız, çünkü o zaman sadece Merkandi'deki arama motoru aracılığıyla sunduğunuz ürünün aynısını veya buna çok benzer bir ürün arayan kullanıcılar teklifinize ulaşırlar. Başlıkta ürün anlatan en önemli anahtar kelimeler bulunmalı - örneğin, marka adı, ürünün menşei (icra malları veya tasfiyelik ürünler, stok veya üretim fazlası ürünler vb.).

Ürün açıklaması alıcıya satmak istediğimiz ürüne ışık tutmalı. İlk olarak teklif ettiğimiz ürün/stok avantajlarını ve teklifinizin özel olmasını (örneğin, daha çok ürün siparişinde ek indirimler veya ücretsiz kargo, numune gönderimi vb.) göstermeliyiz. Daha sonra açıklamada ürünün kusurları varsa (örneğin, orijinal ambalajın bulunmaması, üretim kusurları, kullanım izleri vs.) onları anlatmak gerekir.

Her teklifte ürün resimleri çok önemlidir - platformu ziyaret eden kullanıcıların dikkatini çekmek için ana fotoğraf mümkün olduğu kadar ürünleri cazip göstermeli. Gri bir karton veya boş bir paletin fotoğrafının yerine teklif konusu olan ürün fotoğrafını yüklemek çok daha iyi olur. Örnek fotoğraflardan gerçek ürün fotoğrafları daha etkilidir çünkü ilanın güvenilirliğini arttırıyorlar. 

5. İlanını Merkandi'nin birçok dil sürümünde yayınla - Merkandi platformu www.merkandi.com, www.merkandi.de, www.merkandi.fr gibi adreslerde birçok dilde hizmet veriyor. Merkandi'nin kayıtlı kullanıcısı olarak portalımızın tüm dil sürümlerine erişiminiz var. İlanınızı çeşitli dillere çevirerek diğer dil sürümlerine eklemekte büyük bir fayda var. Tüm dil sürümlerinde eklenen ilanlar Google, Yandex, Bing ve Yahoo'da konumlandırılır. Bu sayede ilanınızı daha çok müşteriye ulaştırırsınız. İlan çevirisi için örneğin Google Translate kullanabilirsiniz. Tercüman ekibimiz ilanınızın çevirisini düzeltip yabancı piyasalarda tanıtımını yapacaktır.

Merkandi'de teklif ekleyebilmeniz için PREMİUM hesabını oluşturup hesap panelinden firmanın kayıt belgelerini (firmanızın vergi levhası ve ticaret sicil kaydı) yüklemeniz veya faks ile Müşteri Hizmetlerimize göndermeniz gerekir. Belgeler incelendikten sonra satış fonksiyonu aktif hale getirilecektir. O andan itibaren hesabınızın geçerlilik süresi sona erene kadar sınırsız sayıda teklif ekleyebileceksiniz.

Teklif eklemek için Merkandi sitesinde üye girişi yaparak hesabımızı açıyoruz. Hesap yönetim panelinde sol menüden ''Tekliflerim'' yer imini seçiyoruz. Bu opsiyon seçersek yönetim panelinde geçmişte eklediğimiz teklifler görüntülenecek, yer iminin başlığının hemen altında turuncu 'Teklif ekle'' butonu bulunuyor. Teklif ekleme işlemi ise aşağıda gösterilmiş 5 adımdan oluşur, bunlar:


1. Adım - Ürün bilgileri;
2. Adım - Teklifin geçerlilik süresi;
3. Adım - Sipariş;
4. Adım - Teklif tanımı;
5. Adım - Ödeme ve gönderme yöntemleri;

6. Adım - Fotoğraflar;

7. Adım - Medya ve ekler.

Şimdi adımları açıklayalım.

1. Adım: Ürün hakkında mümkün olduğu kadar çok bilgi vermek amacıyla formu dolduruyoruz, örneğin ürün kategorisi ve altkategorisini seçip ürün grubunu (yeni ürünler, ikinci el ürünler, hasarlı ürünler, karışık/retourware ürünler, yenilenmiş ürünler ve outlet ürünler) belirtip menşe ülkesini (sattığımız ürünün bulunduğu ülke) giriyoruz.

Bu kategoride ürün ID'si (ürünün platformdaki iç kimliği), EAN ve TARİC kodları ve marka alanı da bulunmaktadır.

Kullanıcıların teklifleri kolay bulabilmeleri için satıcıların ürün hakkında mümkün olduğu kadar çok bilgi vermeleri önemlidir, bu yüzden yıldız * ile işaretlenmiş tüm alanlar zorunludur.

2. Adım: Bu adımda teklifin geçerlilik süresini belirtiyoruz, örneğin, teklif 30 gün veya " ..." tarihe kadar geçerli olarak belirtebiliriz. Teklifin geçerlilik süresi sona erince teklifin statüsü arşiv olacaktır - teklif sayfasında arşiv olup X gün önce eklediği yazacaktır. Teklifi yeniden yayınlamak için teklif listesinde "Etkinleştir" tuşuna tıklamak yeterli. 

3. Adım: Mevcut ürün sayısı, minimum sipariş, ürünün ölçü birimi ve fiyat gibi ürün detaylarını belirtiyoruz. İşaretlediğimiz seçeneklere bağlı olarak doldurulacak alanlar değişir (örneğin, "Fiyat talep üzerine" seçerseniz döviz ve birim seçme alanları kaybolacaktır).

4. Adım: Teklifin başlığı, içeriği ve anahtar kelimeleri giriyoruz. Başlık alanının üstünde çeşitli bayraklar göreceksiniz. Her bayrak başka bir dil sürümüne aittir. Örneğin, Almanya bayrağına tıklarsak Almanca dil sürümünde yayınlanacak teklif alanları açılır. Elbette bu durumda teklifin başlığı ve içeriğini Almanca yazmamız gerekiyor. Teklifinizin birçok veya mümkünse bütün dil sürümlerinde yayınlanmasında fayda var çünkü o zaman daha çok kullanıcıya ulaşabilirsiniz. İlanınızı Google Translate gibi çeviri araçları yardımıyla çevirebilirsiniz.

Ürün açıklamasında ve yüklediğimiz fotoğraflarda telefon numarası, e-posta adresi, internet sitesi ve firmanın logosu gibi firmanın iletişim bilgileri bulunmamalıdır. Teklif tanımında teklif edilen ürünü tanımlayan anahtar kelimeler de giriyoruz.

5. Adım: Bu adımda ödeme yöntemleri (nakit, banka havalesi, e-ödeme, kredi kartı vs.) ve teslimat yöntemlerini (şahsen teslimat, yurtiçi gönderi, yurtdışı gönderi) seçiyoruz. Bu alanlar zorunlu değil fakat bunun gibi detaylar verirsek teklifimizin daha cazip olacağını unutmayalım.

6. Adım: Ürün fotoğraflarını yüklerken ilk yüklediğimiz fotoğrafın ana resim olacağını ve büyük formatta birkaç fotoğraf eklersek teklifimizin daha cazip olacağını aklımızda tutalım.

7. Adım: Teklif ettiğiniz ürün bilinen bir ürünse Video Url alanında Youtube veya Vimeo servisinde ürünün çalışmasını gösteren film adresini girebilirsiniz. Ayrıca ürün açıklamasında teklif ettiğimiz ürün listesi, fiyat listesi vs. içerebilen 1 ek ekleyebiliriz (kabul edilen dosya biçimleri: PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. dosya boyutu 5 MB ).

Tüm zorunlu alanları doldurduktan sonra teklifimizi taslak olarak kaydedebiliriz (eğer onu henüz yayınlamak istemiyorsak), sayfamızda yayınlayıp reklam bölümüne geçebiliriz.

Bu bölümde çeşitli reklam yöntemlerinden birini seçebilirsiniz:
- haftanın en cazip teklifi,
- Merkadi'de HitTeklif,
- Merkandi'deki teklif listesinde ayırt edilme,
- seçilmiş kategoride Hit Teklif,
- seçilmiş kategoride ayırt edilme.

Verilen reklam ücretleri tek bir dil sürümü için geçerlidir. Tekliflerin reklamını yapmak zorunlu değildir fakat bu sayede teklifiniz diğer tekliflerden ayırt edileleceği için bu seçenek önerilir.

Merkandi size sınırsız sayıda teklif yayınlamak için imkan sunuyor. Eklediğiniz teklifler sayesinde olası müşterileriniz mallarınızı bulup alışveriş koşullarını öğrenebilir. Kısaca, teklif ekleme aynı zamanda bir reklam yöntemidir: teklifiniz tercüme edildikten sonra Merkandi'nin tüm dil sürümlerinde yayınlanabilir ve sadece kullanıcılarımızın değil, Merkandi kullanıcısı henüz olmayan ama belirli bir ürün arayan kişileri ilgilendirebilir. Teklifinizin daha cazip olması için reklamını yapmalısınız. Platformumuzda birkaç reklam yöntemi mevcut. Bunlar:

  • Merkandi'de Haftanın Ürünü - yaptığımız analizlere göre Merkandi'de 7 gün boyunca ana sayfada büyük bir formatta görüntülenen en etkileyici reklam
  • Seçilmiş branşta Top Teklif - teklifin kategorisinin sayfasında (dönel olarak) teklifin ayırtılması (teklif her zaman teklif listesinin başında bulunuyor).
  • Seçilmiş branşta teklif ayırtma - teklifinizin ayırtıp kategorisinde 14 gün boyunca listenin ilk yerinde konumlandıran reklam.
  • Merkandi'de teklif ayırtma - teklifin kategorisinde teklifi sarı rengine ayırtan ve 30 gün boyunca etkin olan reklam yöntemi.
Buna ek olarak, Merkandi platformunda zaman ve paradan önemli ölçüde tasarruf sağlayan üç promosyon paketi sunuyoruz:
 
  • MINI paketi - içerir: Seçilmiş branşta teklif ayırtma ve Merkandi'de teklif ayırtma. Bu seçeneği belirleyerek% 10 tasarruf edersiniz.
  • MIDI paketi - içerir: Merkandi'de teklif ayırtma ve Seçilmiş branşta Top Teklif. Bu seçeneği belirleyerek% 20 tasarruf edersiniz. Aynı zamanda müşterilerimiz tarafından en sık seçilen pakettir.
  • MAXI paketi - içerir: Merkandi'de Haftanın Ürünü ve Seçilmiş branşta Top Teklif ve Merkandi'de teklif ayırtma. Bu seçeneği seçerek% 30 tasarruf bile edersiniz.
Önerilen paketler, her teklif için ayrı olarak satın alınan ayrı promosyonlarla aynı süre boyunca aktiftir.
 
Ancak, hepsi bu kadar değil. Promosyon paketleri% 30'a kadar tasarruf etmenizi sağlar ve bu şekilde tasarruf edilen fonlar, puanlı reklamcılık seçenekleri için ödeme yaparak% 30 daha artırılabilir. Puanlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen şunları kontrol edin: SSS - Puan nedir ve ne işe yarar?

Platformumuz birçok dilde mevcut. Sayesinde her satıcı teklifini Merkandi'nin birçok dil sürümünde ekleyebilir fakat ilan dilinin dil sürümlerine uygun olması gerekir. Uygun çeviri eksikse teklif bloke edilebilir (teklifin bloke edilme sebepleri hakkında daha fazla bilgi almak için buraya bakınız).

Teklif çevirme zorunluğu Merkandi platformunun tüm dil sürümlerinin kalitesini arttırıyor.

Alıcı açısından bakıp Merkandi'nin çok dilliliğini göz önüne alsak alıcı sadece Türkçe ilanları görmek isterse Türkçe dil sürümünü kullanır. Bu kural portalımızda tüm mevcut diller için geçerli.

Dil sınıflandırma ve teklif kategorizasyonu sayesinde olası müşterilerimiz portalımızı daha kolay bir şekilde kullanabiliyorlar.

Teklif ekleme koşullarından biri teklifi dil sürümünün diline çevirme zorunluğudur (daha fazla bilgi almak için buraya bakınız). 

Teklifin dil sürümünün diline çevirilmesi bu teklifin berlirli bir Merkandi dil sürümünde yayınlanması için şart. Teklifi birçok yabancı dile çevirirsek daha çok kullanıcıya ulaşırız.

Teklifimizi bilmediğimiz dillere çevirmek için İnternette mevcut olan çeviri aletlerinden faydalanabiliriz.

Çeviri aletleri ile yapılan tercümelerin kalitesi genellikle düşüktür bu yüzden bu aletleri kullanırken ilanımızın çevirisini iyileştirmek için aşağıdaki ipuçlarını takip ediniz:

1. ana dilinizde girdiğiniz metinde hataların olmadığından emin olunuz - çeviri aleti hatalı kelimeleri çevirmez;

2. metinde çok özel ad kullanmayınız; metini karmaşık cümleler kullanmadan kolay bir dilde yazınız;

3. gerekli olduğu tüm yerlerde boşluk bıraktığınızdan emin olunuz - kelimelerin arasında boşluk eksik olursa, çeviri aleti bu kelimeleri çevirmez;

4. kısaltma kullanmayınız.

  • Çeviri aletlerinin İngilizce'den diğer dillere çevirileri en kalitelidir, bu yüzden ana metni İngilizce girmekte fayda var.

Bazen teklifimizi hızlıca tercüme etmek isterken çeviri aletine tüm teklif metnini giriyoruz. Fakat yukarıdaki ipuçlarını takip edip teker teker cümleler girersek çevirimiz daha kaliteli olur.

İlanlarınızı tercüme etmek için özellikle aşağıdaki çeviri aletlerini tavsiye ederiz:

1. Google Çeviri: https://translate.google.com.tr/  

2. Bing Çeviri: http://www.bing.com/translator/

3. Yandex Çeviri: https://translate.yandex.com/

İlanınızı İspanyolca'ya çevirmek istiyorsanız Google Çeviri'yi, İtalyanca ve İngilizce'ye Yandex Çeviri'yi, Fransızca'ya ise Bing Çeviri'yi tavisye ederiz. 

Eğer Merkandi'ye üye girişi yaptıktan sonra bazı veya tüm eklediğiniz tekliflerin durumu: Bloke edilmiş olursa bunun sebebi aşağadakilerden biri olabilir:

  1. Teklif tanımında iletişim bilgileriniz bulunuyordu - teklif ekleme koşuları gereğince teklif tanımında, fotoğraflarda ve ekteki dosyalarda firma adı ve iletişim bilgileri bulunamaz. Kayıtsız kullanıcılara sizinle iletişim kurmalarına olanak tanıyan iletişim bilgileri ve diğer verilerin sağlanması yasak. Ayrıca ilanınıza yüklediğiniz fotoğraflarda firmanızın bilgileri içeren filigran yerleştirilemez. Bunun gibi davranış portalımızın kullanma koşullarına aykırıdır. İletişim bilgileriniz sadece kayıtlı kullanıcılar için profilinizde ve teklif sayfasında "Toptancı verileri" yer iminde açık olabilir.
  2. Teklifinizi dil sürümünün diline çevirmeden eklediniz - platformumuzun tüm dil sürümlerine teklifinizi ekleyebilirsiniz. Tek şart onu uygun dile tercüme etmektir.
  3. Teklifiniz daha önce eklenmiş bir teklifin kopyası - tekliflerin kopyalanması yasak. Her teklifin orijinal başlığı ve tanımı olması gerekir. Önceden eklenmiş bir teklifte rakam veya önemsiz kelime ekleme gibi küçük değişiklikler yapıldıysa, teklif yine de kopya olarak kabul edilir.

Kopyalanmış teklifler hemen bloke edilir. Diğer durumlarda ise genellikle teklifi bloke etmeden önce onu ekleyen kullanıcıyla iletişime geçip teklif eklerken yaptığı hatalarını bildiriyoruz. Bu koşulların kullanıcıların rahatlılığı için icat edildiğini unutmayınız. Kullanıcılar platformumuzu kolayca kullanabilirlerse, satıcılar mallarını daha kolay satarlar.

1. Satış opsiyonu sadece firma sahibi olan PREMİUM kullanıcılar için etkinleştirilir. Bu opsiyon ek ücret talep edilmeden firma belgeleri doğrulandıktan sonra etkinleştirilir.

2. Teklif ekleyebilme süreniz PREMİUM hesabınızın geçerlilik süresi gibidir.

3. Kullanıcı teklif ekleme opsiyonuna erişim talebinde bulunamaz, çünkü Genel Ticari Koşulları'nın §2 5. Madde gereğince Merkandi güvenlik nedenleriyle herhangi bir sebep vermeden kayıt veya abonelik sırasında herhangi bir anda kullanıcıyı dışlayabilir.

1. Teklif tanımında, yüklenen fotoğraf ve ekli dosyalarda ne toptancının iletişim bilgileri ne de firmasının adı bulunabilir. Firmanın internette bulunabilmesini sağlayan kişisel bilgileri ve diğer veriler paylaşılamaz. Fotoğraflarda toptancının firması hakkında bilgi içeren filigranlar da kullanılamaz.

2. Sitemizde yalnızca toptan teklifleri kabul ederiz. Perakende tekliflerini Satıcıya haber vermeden kaldırma hakkını saklı tutarız.

3. Özellikle markalı ürünlerin taklitlerinin satılması yasaktır. Bunun gibi teklifleri Satıcıya haber vermeden kaldırma hakkını saklı tutarız. Ayrıca, malların orijinalliğinin kanıtını talep etme hakkımız saklıdır. 

4. Ürün grubu (yeni, ikinci el, hasarlı, karışık/retourware, yenilenmiş ve outlet ürünler) yalnızca Merkandi'de mevcut olan grup tanımlarına uygun olarak yayınlanmalıdır.

5. Teklif uygun dillere çevrilmesi şartıyla Merkandi'nin tüm dil sürümlerine eklenebilir.

6. Aynı teklifi birkaç kez (aynı başlık veya açıklama veya resim) bir kerede listelemek yasak ve tüm kopyalarını kaldırmanızla sonuçlanabilir.

7. Hizmet tekliflerinin ve satın alma tekliflerinin listelenmesi yasaktır. Satın alma teklifleri yalnızca bu amaç için ayrılmış bölümde yayınlanabilir. Bu tür teklifler, önceden haber vermeksizin satış teklifleri bölümünden kaldırılacak.

8. Yayınlanması yasaktır:

  • Sigara, e-sigara ve tütün ürünleri ile ilgili teklifler 
  • CBD ürünleriyle ilgili teklifler
  • Alkol teklifleri
  • Tarihi geçmiş veya tüketime uygun olmayan gıda ürünü teklifleri.
  • Tarihi geçmiş kozmetik ürünler için teklifler.

9. Merkandi, bir teklifi devre dışı bırakma veya açık dil hataları veya teklifin açıklamasındaki bilgi eksikliği nedeniyle listedeki bir teklifin konumunu azaltma hakkını saklı tutar.

10. Merkandi, web sitesinde bir teklif listeleme taleplerini reddeder.

11. Merkandi, herhangi bir bildirimde bulunmadan, tüm kullanıcı tekliflerini kaldırma ve satıcının durumunu geçici veya kalıcı olarak askıya alma hakkını saklı tutar.

Merkandi'de her gün uzman ekibimiz tekliflerinizin satışını ve popülaritesini önemser. Bu sayede teklifleriniz daha fazla ziyaretçi kazanır ve potansiyel müşteriler arasında daha fazla erişim sağlar.

Tekliflerinizi düzenlerken tam olarak ne yapıyoruz?

  • Başlık ve açıklama iyileştirme - teklifinizdeki içeriği daha fazla anahtar kelime içerecek şekilde geliştiririz, böylece alıcılar sattığınız ürünleri bulabilir. Bu eylem aynı zamanda yazım, dilbilgisi, metin düzenleme vb. İçeriğin düzeltilmesini de amaçlamaktadır.
  • Marka tamamlama - Markalı mal satıyorsanız, Marka alanı doldurulmalıdır. Bu şekilde teklifiniz, belirli markaların ürünlerini içeren teklifler listesinde görünerek erişiminizi artırır.
  • Kategoriler tamamlama / geliştirme - yanlış seçilmiş bir kategori teklifin görünürlüğünü önemli ölçüde azaltır. Çeşitli ürünler içeren teklifler (karışım paletleri veya iş grupları) söz konusu olduğunda, bunları birçok kategoriye eklemek erişimlerini artırır. Her teklife en fazla 3 kategori ekleyebilirsiniz!
  • Diğer küçük düzeltmeler - örneğin ürün hakkında eksik bilgi, alıcılar için önemli detaylar.

Yukarıdaki değişiklikler potansiyel müşterilere en fazla sayıda ulaşmayı, profesyonelce hazırlanmış tekliflerle şirketinizin güvenilirliğini arttırmayı ve sunduğunuz ürünleri ziyaretçilerin gözünde cazip hale getirmeyi amaçlamaktadır.


Yönetilmiş teklifleri nasıl tanıyabilirsin?

Teklifler listesinde, teklifin durumunun yanında (Aktif, Arşiv, Taslak), teklifin bulunduğunuz sayfanın dil sürümünde yönetildiğini belirten küçük bir "M" simgesi göreceksiniz. Ayrıca, teklifi girdikten ve bireysel çevirilere geçtikten sonra, teklifin düzenlendiği dil sürümünde uygun mesajı göreceksiniz.


Ekibimiz tarafından düzenlenen teklifte değişiklik yapmak istiyorsanız, lütfen sadece onun en önemli kısımlarını değiştirin, önceki tüm içeriği yeniden yayınlamayın. Bazı kullanıcılar, reklamlarının içeriğini güncellerken, kendi şablonlarını tekrar kopyalarlar, Ekibimizin çabasını ve editoryal çalışmasını ortadan kaldırırlar, böylece tekliflerinin erişimini azaltırlar. Uzmanlarımıza güvenin, hızlı bir şekilde satış üreten teklifleri nasıl oluşturacağımızı biliyoruz.


Teklifim düzenlenmedi, neden?

Ekibimiz düzenli olarak teklifler düzenler, ancak çok sayıda olması nedeniyle herkese bakamıyoruz. Bu nedenle, teklifin bazı dil sürümlerinde ve bazılarında ise yalnızca bazı dillerde denetlendiği ortaya çıkabilir. Ancak, bu eksiklikleri düzenli olarak doldurmaya çalışıyoruz.


Teklifimi düzenlemek için bir istek gönderebilir miyim?

Ekibimize böyle bir istek gönderebilir, teklifinizi hızlı bir şekilde geliştirmek için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışacağız. Ne yazık ki, her başvurunun işleme alınacağını garanti edemeyiz. Ancak bu, tekliflerinize güvenilir ve profesyonel bir şekilde bakmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağımız gerçeğini değiştirmez!

Merkandi platformunda, tüm satıcılar, diğerlerinden öne çıkmaları ve daha fazla ziyaretçi çekmeleri için tekliflerinin reklamını yapma fırsatına sahiptir. Promosyon türlerine, sitedeki konumlarına, görünümlerine ve yayınlanma sürelerine ilişkin ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz: Merkandİ'de teklİf ettİğİm ürünlerİn reklami yapabİlİr mİyİm?
Reklam seçenekleri ve promosyon paketleri çevrimiçi, banka havalesi veya puanla ödenebilir. Puanlara göre ödeme seçimi size bazı önemli avantajlar sağlar:
 
  • Reklamcılık seçenekleri için ödeme yaparken% 30'a kadar tasarruf edersiniz
  • Çevrimiçi ödeme sürecinin tamamını yapmak zorunda kalmadan satın alınan promosyonun hemen etkinleştirilmesi
Mevcut 4 puan paketi vardır:
 
  • 50 puan, bu paket ile 5% kazanın
  • 100 puan, bu paket ile% 10 tasarruf edersiniz
  • 200 puan, bu paket ile% 20 tasarruf edersiniz
  • 400 puan, bu paket ile% 30 tasarruf edersiniz
 
Puanların satın alma maliyeti her promosyonda verilir. Ayrıca, puanlarla ilgili iki önemli konudan bahsetmeye değer:
 
  • Puanların son kullanma tarihi yoktur. Hesabınızı süresi dolduktan sonra da uzatsanız bile, zaman sınırlaması olmadan hesabınızda kullanılabilir durumda kalırlar.
  • Puanlar, yalnızca bireysel reklamcılık seçenekleri ve promosyon paketleri aracılığıyla teklifleri tanıtmak için kullanılabilir, hesabın yenilenmesi, ek hizmetlerin satın alınması vb. İçin ödeme yapmak için kullanılamaz.
  • Puanları nakit olarak değiştirmek mümkün değildir.

 

Puan paketlerinden yararlanmanızı öneririz, çünkü bunlar Merkandi'deki teklifleri tanıtmak için en ucuz ve en uygun ödeme şeklidir. Akıllıca seçin - Merkandi'de ihtiyaçlarınıza göre tasarlanmış bir puan paketi seçin!

Yardıma ihtiyacın var?

Ücretsiz E-BÜLTEN

Merkandi servisinde yeni ürünler hakkında her gün bilgi al.