Ürünleri için yeni pazarlar arayan toptancılar, üreticiler ve distribütörler, PREMIUM üyeliği satın aldıktan ve doğrulama prosedürünü tamamladıktan sonra bunları Merkandi'de listeleyebilirler. Ancak, Merkandi hesabından en iyi şekilde yararlanmak için aşağıdaki ipuçlarını takip etmelidirler.
1. Profilinizi tamamlayın ve güncel tutun - şirketinizin Merkandi'deki profili platformdaki her alıcıya açıktır, bu nedenle onlara toptan satışınız ve satışa sunduğunuz ürünler hakkında tüm önemli bilgileri sağlamalısınız. Temel olarak, sizinle iletişim kurarken herhangi bir sorun yaşamamak için lütfen iletişim bilgilerinizi güncel tutun. Bunu yapmak için, telefon numaralarını, e-posta adreslerini, adları ve soyadları ve satış departmanınızdaki üyelerle iletişim kurmak için kullanılan dilleri eklemeniz yeterlidir. Bir sonraki şey, bir showroom veya depo gibi tesislerinizin fiziksel adresi ve web sitenizin bir URL'sidir. Bir diğer önemli bilgi ise hesabınızın "Toptancının Verileri" bölümünde bulabileceğiniz ödeme seçenekleri ve teslimat seçenekleridir. Lütfen alıcılar için mevcut ödeme seçeneklerini ve teslimat seçeneklerini seçin ve bunlar hakkında ayrıntılı bilgi için "Ek bilgiler" başlıklı metin alanlarını kullanın. Son olarak, şirketinizi ve sattığınız ürünleri açıklamanız önerilir.
2. Yeni teklifleri düzenli olarak listeleyin, öncekileri güncel tutun - teklifleri mümkün olduğunca sık listelemeniz şiddetle tavsiye edilir. Ne kadar çok teklif listelerseniz, o kadar çok alıcı sizinle iletişime geçecektir. Ayrıca, tekliflerinizin her biri en son ürünlerle günlük bültenimizde gönderilir, bu nedenle ne kadar düzenli olursanız, tekliflerinizin erişimi o kadar geniş olur. Ayrıca, lütfen önceki tekliflerinizi unutmayın ve bir şey değiştiğinde (yani fiyat, ödeme seçenekleri veya satın almak için gereken minimum tutar) bunları güncelleyin.
3. İyi açıklamalar hazırlayın, resimler ekleyin - bir alıcı profilinizi ziyaret etmeden önce, muhtemelen tekliflerinizden bazılarını görüntüleyecektir. Bu nedenle, ürününüzün iyi ve güvenilir bir açıklamasını oluşturmak için bir dakikanızı ayırmalısınız. Toptan lot hakkında tüm önemli bilgileri girin ve bazı kusurlardan bahsetmekten korkmayın. Sonuçta, yeni malların alıcılarının yanı sıra, kullanılmış, yenilenmiş, test edilmemiş veya hatta hasarlı ürünler arayan alıcılar da vardır. Ayrıca, lütfen teklifinizin hem başlığında hem de açıklamasında genel ifadelerden kaçının. Ürünleri tanımlarken spesifik ve güvenilir olun, markaların veya modellerin adlarını kullanın, alıcılara satış için stokunuzun temel özelliklerini sağlayın, her önemli bilgiyi (yani eksik kutular, çizikler veya ezikler) belirtin. İyi bir başlık ve açıklamada ayrıca tasfiye stoğu, fazla stok, ex lease ürünler vb. gibi satış için stok türü de belirtilmelidir. Bir diğer önemli şey de, mümkün olduğunda toptan lotun orijinal resimlerini yüklemektir. Orijinal resimler sadece daha iyi görünmekle kalmaz, aynı zamanda stokun gerçekten size ait olduğunu da kanıtlar ve bu, çoğu alıcı için çok önemli bir gerçektir.
4. Tekliflerinizi diğer dillerde ekleyin - Merkandi'de desteklenen başka diller biliyorsanız, tekliflerinizi bu dillere çevirmelisiniz. Bu, ürünleriniz için potansiyel alıcı sayısını önemli ölçüde artıracaktır. Merkandi'de kullanılan başka bir dili bilmiyorsanız, tekliflerinizi Google, Yandex, Bing veya Yahoo kullanarak çevirmeyi deneyebilirsiniz.