Piyasadaki 1 Numaralı Platform
Platform
pazarda 1 numara

Yardım ve ipuçları

Popüler konular

Ürünleri için yeni pazarlar arayan toptancılar, üreticiler ve distribütörler, PREMIUM üyeliği satın aldıktan ve doğrulama prosedürünü tamamladıktan sonra bunları Merkandi'de listeleyebilirler. Ancak, Merkandi hesabından en iyi şekilde yararlanmak için aşağıdaki ipuçlarını takip etmelidirler.

1. Profilinizi tamamlayın ve güncel tutun - şirketinizin Merkandi'deki profili platformdaki her alıcıya açıktır, bu nedenle onlara toptan satışınız ve satışa sunduğunuz ürünler hakkında tüm önemli bilgileri sağlamalısınız. Temel olarak, sizinle iletişim kurarken herhangi bir sorun yaşamamak için lütfen iletişim bilgilerinizi güncel tutun. Bunu yapmak için, telefon numaralarını, e-posta adreslerini, adları ve soyadları ve satış departmanınızdaki üyelerle iletişim kurmak için kullanılan dilleri eklemeniz yeterlidir. Bir sonraki şey, bir showroom veya depo gibi tesislerinizin fiziksel adresi ve web sitenizin bir URL'sidir. Bir diğer önemli bilgi ise hesabınızın "Toptancının Verileri" bölümünde bulabileceğiniz ödeme seçenekleri ve teslimat seçenekleridir. Lütfen alıcılar için mevcut ödeme seçeneklerini ve teslimat seçeneklerini seçin ve bunlar hakkında ayrıntılı bilgi için "Ek bilgiler" başlıklı metin alanlarını kullanın. Son olarak, şirketinizi ve sattığınız ürünleri açıklamanız önerilir.

2. Yeni teklifleri düzenli olarak listeleyin, öncekileri güncel tutun - teklifleri mümkün olduğunca sık listelemeniz şiddetle tavsiye edilir. Ne kadar çok teklif listelerseniz, o kadar çok alıcı sizinle iletişime geçecektir. Ayrıca, tekliflerinizin her biri en son ürünlerle günlük bültenimizde gönderilir, bu nedenle ne kadar düzenli olursanız, tekliflerinizin erişimi o kadar geniş olur. Ayrıca, lütfen önceki tekliflerinizi unutmayın ve bir şey değiştiğinde (yani fiyat, ödeme seçenekleri veya satın almak için gereken minimum tutar) bunları güncelleyin.

3. İyi açıklamalar hazırlayın, resimler ekleyin - bir alıcı profilinizi ziyaret etmeden önce, muhtemelen tekliflerinizden bazılarını görüntüleyecektir. Bu nedenle, ürününüzün iyi ve güvenilir bir açıklamasını oluşturmak için bir dakikanızı ayırmalısınız. Toptan lot hakkında tüm önemli bilgileri girin ve bazı kusurlardan bahsetmekten korkmayın. Sonuçta, yeni malların alıcılarının yanı sıra, kullanılmış, yenilenmiş, test edilmemiş veya hatta hasarlı ürünler arayan alıcılar da vardır. Ayrıca, lütfen teklifinizin hem başlığında hem de açıklamasında genel ifadelerden kaçının. Ürünleri tanımlarken spesifik ve güvenilir olun, markaların veya modellerin adlarını kullanın, alıcılara satış için stokunuzun temel özelliklerini sağlayın, her önemli bilgiyi (yani eksik kutular, çizikler veya ezikler) belirtin. İyi bir başlık ve açıklamada ayrıca tasfiye stoğu, fazla stok, ex lease ürünler vb. gibi satış için stok türü de belirtilmelidir. Bir diğer önemli şey de, mümkün olduğunda toptan lotun orijinal resimlerini yüklemektir. Orijinal resimler sadece daha iyi görünmekle kalmaz, aynı zamanda stokun gerçekten size ait olduğunu da kanıtlar ve bu, çoğu alıcı için çok önemli bir gerçektir.

4. Tekliflerinizi diğer dillerde ekleyin - Merkandi'de desteklenen başka diller biliyorsanız, tekliflerinizi bu dillere çevirmelisiniz. Bu, ürünleriniz için potansiyel alıcı sayısını önemli ölçüde artıracaktır. Merkandi'de kullanılan başka bir dili bilmiyorsanız, tekliflerinizi Google, Yandex, Bing veya Yahoo kullanarak çevirmeyi deneyebilirsiniz.

Teklif eklemek için Merkandi'nin PREMIUM üyesi olmanız ve şirketinizi bizimle doğrulamanız gerekir. Doğrulamayı başlatmak için, gerekli belgeleri kullanıcı hesabınızdan yüklemeniz veya e-posta ile göndermeniz yeterlidir. Doğrulama prosedürü olumlu bir sonuçla tamamlanır tamamlanmaz, satış seçenekleriniz etkinleştirilecek ve Merkandi'de teklifleri listeleyebileceksiniz. Lütfen bunun hesabınızın özelliklerinden biri olduğunu unutmayın, bu nedenle kullanıcınızın hesabı sona erdiğinde, artık web sitesinde ürün listeleme seçeneğiniz olmayacak.

Teklif eklemek için Merkandi sitesinde üye girişi yaparak hesabımızı açıyoruz. Hesap yönetim panelinde sol menüden ''Tekliflerim'' yer imini seçiyoruz. Bu opsiyon seçersek yönetim panelinde geçmişte eklediğimiz teklifler görüntülenecek, yer iminin başlığının hemen altında turuncu 'Teklif ekle'' butonu bulunuyor. Teklif ekleme işlemi ise aşağıda gösterilmiş 5 adımdan oluşur, bunlar:


1. Adım - Ürün bilgileri;
2. Adım - Teklifin geçerlilik süresi;
3. Adım - Sipariş;
4. Adım - Teklif tanımı;
5. Adım - Ödeme ve gönderme yöntemleri;

6. Adım - Fotoğraflar;

7. Adım - Medya ve ekler.

Şimdi adımları açıklayalım.

1. Adım: Ürün hakkında mümkün olduğu kadar çok bilgi vermek amacıyla formu dolduruyoruz, örneğin ürün kategorisi ve altkategorisini seçip ürün grubunu (yeni ürünler, ikinci el ürünler, hasarlı ürünler, karışık/retourware ürünler, yenilenmiş ürünler ve outlet ürünler) belirtip menşe ülkesini (sattığımız ürünün bulunduğu ülke) giriyoruz.

Bu kategoride ürün ID'si (ürünün platformdaki iç kimliği), EAN ve TARİC kodları ve marka alanı da bulunmaktadır.

Kullanıcıların teklifleri kolay bulabilmeleri için satıcıların ürün hakkında mümkün olduğu kadar çok bilgi vermeleri önemlidir, bu yüzden yıldız * ile işaretlenmiş tüm alanlar zorunludur.

2. Adım: Bu adımda teklifin geçerlilik süresini belirtiyoruz, örneğin, teklif 30 gün veya " ..." tarihe kadar geçerli olarak belirtebiliriz. Teklifin geçerlilik süresi sona erince teklifin statüsü arşiv olacaktır - teklif sayfasında arşiv olup X gün önce eklediği yazacaktır. Teklifi yeniden yayınlamak için teklif listesinde "Etkinleştir" tuşuna tıklamak yeterli. 

3. Adım: Mevcut ürün sayısı, minimum sipariş, ürünün ölçü birimi ve fiyat gibi ürün detaylarını belirtiyoruz. İşaretlediğimiz seçeneklere bağlı olarak doldurulacak alanlar değişir (örneğin, "Fiyat talep üzerine" seçerseniz döviz ve birim seçme alanları kaybolacaktır).

4. Adım: Teklifin başlığı, içeriği ve anahtar kelimeleri giriyoruz. Başlık alanının üstünde çeşitli bayraklar göreceksiniz. Her bayrak başka bir dil sürümüne aittir. Örneğin, Almanya bayrağına tıklarsak Almanca dil sürümünde yayınlanacak teklif alanları açılır. Elbette bu durumda teklifin başlığı ve içeriğini Almanca yazmamız gerekiyor. Teklifinizin birçok veya mümkünse bütün dil sürümlerinde yayınlanmasında fayda var çünkü o zaman daha çok kullanıcıya ulaşabilirsiniz. İlanınızı Google Translate gibi çeviri araçları yardımıyla çevirebilirsiniz.

Ürün açıklamasında ve yüklediğimiz fotoğraflarda telefon numarası, e-posta adresi, internet sitesi ve firmanın logosu gibi firmanın iletişim bilgileri bulunmamalıdır. Teklif tanımında teklif edilen ürünü tanımlayan anahtar kelimeler de giriyoruz.

5. Adım: Bu adımda ödeme yöntemleri (nakit, banka havalesi, e-ödeme, kredi kartı vs.) ve teslimat yöntemlerini (şahsen teslimat, yurtiçi gönderi, yurtdışı gönderi) seçiyoruz. Bu alanlar zorunlu değil fakat bunun gibi detaylar verirsek teklifimizin daha cazip olacağını unutmayalım.

6. Adım: Ürün fotoğraflarını yüklerken ilk yüklediğimiz fotoğrafın ana resim olacağını ve büyük formatta birkaç fotoğraf eklersek teklifimizin daha cazip olacağını aklımızda tutalım.

7. Adım: Teklif ettiğiniz ürün bilinen bir ürünse Video Url alanında Youtube veya Vimeo servisinde ürünün çalışmasını gösteren film adresini girebilirsiniz. Ayrıca ürün açıklamasında teklif ettiğimiz ürün listesi, fiyat listesi vs. içerebilen 1 ek ekleyebiliriz (kabul edilen dosya biçimleri: PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. dosya boyutu 5 MB ).

Tüm zorunlu alanları doldurduktan sonra teklifimizi taslak olarak kaydedebiliriz (eğer onu henüz yayınlamak istemiyorsak), sayfamızda yayınlayıp reklam bölümüne geçebiliriz.

Bu bölümde çeşitli reklam yöntemlerinden birini seçebilirsiniz:
- haftanın en cazip teklifi,
- Merkadi'de HitTeklif,
- Merkandi'deki teklif listesinde ayırt edilme,
- seçilmiş kategoride Hit Teklif,
- seçilmiş kategoride ayırt edilme.

Verilen reklam ücretleri tek bir dil sürümü için geçerlidir. Tekliflerin reklamını yapmak zorunlu değildir fakat bu sayede teklifiniz diğer tekliflerden ayırt edileleceği için bu seçenek önerilir.

Merkandi size sınırsız sayıda teklif yayınlamak için imkan sunuyor. Eklediğiniz teklifler sayesinde olası müşterileriniz mallarınızı bulup alışveriş koşullarını öğrenebilir. Kısaca, teklif ekleme aynı zamanda bir reklam yöntemidir: teklifiniz tercüme edildikten sonra Merkandi'nin tüm dil sürümlerinde yayınlanabilir ve sadece kullanıcılarımızın değil, Merkandi kullanıcısı henüz olmayan ama belirli bir ürün arayan kişileri ilgilendirebilir. Teklifinizin daha cazip olması için reklamını yapmalısınız. Platformumuzda birkaç reklam yöntemi mevcut. Bunlar:

  • Merkandi'de Haftanın Ürünü - yaptığımız analizlere göre Merkandi'de 7 gün boyunca ana sayfada büyük bir formatta görüntülenen en etkileyici reklam
  • Seçilmiş branşta Top Teklif - teklifin kategorisinin sayfasında (dönel olarak) teklifin ayırtılması (teklif her zaman teklif listesinin başında bulunuyor).
  • Seçilmiş branşta teklif ayırtma - teklifinizin ayırtıp kategorisinde 7 gün boyunca listenin ilk yerinde konumlandıran reklam.
  • Merkandi'de teklif ayırtma - teklifin kategorisinde teklifi sarı rengine ayırtan ve 7 gün boyunca etkin olan reklam yöntemi.

Buna ek olarak, Merkandi platformunda zaman ve paradan önemli ölçüde tasarruf sağlayan üç promosyon paketi sunuyoruz:

  • MINI paketi - içerir: Seçilmiş branşta teklif ayırtma ve Merkandi'de teklif ayırtma. Bu seçeneği belirleyerek% 10 tasarruf edersiniz.
  • MIDI paketi - içerir: Merkandi'de teklif ayırtma ve Seçilmiş branşta Top Teklif. Bu seçeneği belirleyerek% 20 tasarruf edersiniz. Aynı zamanda müşterilerimiz tarafından en sık seçilen pakettir.
  • MAXI paketi - içerir: Merkandi'de Haftanın Ürünü ve Seçilmiş branşta Top Teklif ve Merkandi'de teklif ayırtma. Bu seçeneği seçerek% 30 tasarruf bile edersiniz.

Önerilen paketler, her teklif için ayrı olarak satın alınan ayrı promosyonlarla aynı süre boyunca aktiftir.

Ancak, hepsi bu kadar değil. Promosyon paketleri% 30'a kadar tasarruf etmenizi sağlar ve bu şekilde tasarruf edilen fonlar, puanlı reklamcılık seçenekleri için ödeme yaparak% 30 daha artırılabilir. Puanlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen şunları kontrol edin: SSS - Puan nedir ve ne işe yarar?

Platformumuz birçok dilde mevcut. Sayesinde her satıcı teklifini Merkandi'nin birçok dil sürümünde ekleyebilir fakat ilan dilinin dil sürümlerine uygun olması gerekir. Uygun çeviri eksikse teklif bloke edilebilir (teklifin bloke edilme sebepleri hakkında daha fazla bilgi almak için buraya bakınız).

Teklif çevirme zorunluğu Merkandi platformunun tüm dil sürümlerinin kalitesini arttırıyor.

Alıcı açısından bakıp Merkandi'nin çok dilliliğini göz önüne alsak alıcı sadece Türkçe ilanları görmek isterse Türkçe dil sürümünü kullanır. Bu kural portalımızda tüm mevcut diller için geçerli.

Dil sınıflandırma ve teklif kategorizasyonu sayesinde olası müşterilerimiz portalımızı daha kolay bir şekilde kullanabiliyorlar.

Teklif ekleme koşullarından biri teklifi dil sürümünün diline çevirme zorunluğudur (daha fazla bilgi almak için buraya bakınız). 

Teklifin dil sürümünün diline çevirilmesi bu teklifin berlirli bir Merkandi dil sürümünde yayınlanması için şart. Teklifi birçok yabancı dile çevirirsek daha çok kullanıcıya ulaşırız.

Teklifimizi bilmediğimiz dillere çevirmek için İnternette mevcut olan çeviri aletlerinden faydalanabiliriz.

Çeviri aletleri ile yapılan tercümelerin kalitesi genellikle düşüktür bu yüzden bu aletleri kullanırken ilanımızın çevirisini iyileştirmek için aşağıdaki ipuçlarını takip ediniz:

1. ana dilinizde girdiğiniz metinde hataların olmadığından emin olunuz - çeviri aleti hatalı kelimeleri çevirmez;

2. metinde çok özel ad kullanmayınız; metini karmaşık cümleler kullanmadan kolay bir dilde yazınız;

3. gerekli olduğu tüm yerlerde boşluk bıraktığınızdan emin olunuz - kelimelerin arasında boşluk eksik olursa, çeviri aleti bu kelimeleri çevirmez;

4. kısaltma kullanmayınız.

  • Çeviri aletlerinin İngilizce'den diğer dillere çevirileri en kalitelidir, bu yüzden ana metni İngilizce girmekte fayda var.

Bazen teklifimizi hızlıca tercüme etmek isterken çeviri aletine tüm teklif metnini giriyoruz. Fakat yukarıdaki ipuçlarını takip edip teker teker cümleler girersek çevirimiz daha kaliteli olur.

İlanlarınızı tercüme etmek için özellikle aşağıdaki çeviri aletlerini tavsiye ederiz:

1. Google Çeviri: https://translate.google.com.tr/  

2. Bing Çeviri: http://www.bing.com/translator/

3. Yandex Çeviri: https://translate.yandex.com/

İlanınızı İspanyolca'ya çevirmek istiyorsanız Google Çeviri'yi, İtalyanca ve İngilizce'ye Yandex Çeviri'yi, Fransızca'ya ise Bing Çeviri'yi tavisye ederiz. 

Eğer Merkandi'ye üye girişi yaptıktan sonra bazı veya tüm eklediğiniz tekliflerin durumu: Bloke edilmiş olursa bunun sebebi aşağadakilerden biri olabilir:

  1. Teklif tanımında iletişim bilgileriniz bulunuyordu - teklif ekleme koşuları gereğince teklif tanımında, fotoğraflarda ve ekteki dosyalarda firma adı ve iletişim bilgileri bulunamaz. Kayıtsız kullanıcılara sizinle iletişim kurmalarına olanak tanıyan iletişim bilgileri ve diğer verilerin sağlanması yasak. Ayrıca ilanınıza yüklediğiniz fotoğraflarda firmanızın bilgileri içeren filigran yerleştirilemez. Bunun gibi davranış portalımızın kullanma koşullarına aykırıdır. İletişim bilgileriniz sadece kayıtlı kullanıcılar için profilinizde ve teklif sayfasında "Toptancı verileri" yer iminde açık olabilir.
  2. Teklifinizi dil sürümünün diline çevirmeden eklediniz - platformumuzun tüm dil sürümlerine teklifinizi ekleyebilirsiniz. Tek şart onu uygun dile tercüme etmektir.
  3. Teklifiniz daha önce eklenmiş bir teklifin kopyası - tekliflerin kopyalanması yasak. Her teklifin orijinal başlığı ve tanımı olması gerekir. Önceden eklenmiş bir teklifte rakam veya önemsiz kelime ekleme gibi küçük değişiklikler yapıldıysa, teklif yine de kopya olarak kabul edilir.

Kopyalanmış teklifler hemen bloke edilir. Diğer durumlarda ise genellikle teklifi bloke etmeden önce onu ekleyen kullanıcıyla iletişime geçip teklif eklerken yaptığı hatalarını bildiriyoruz. Bu koşulların kullanıcıların rahatlılığı için icat edildiğini unutmayınız. Kullanıcılar platformumuzu kolayca kullanabilirlerse, satıcılar mallarını daha kolay satarlar.

Genel bilgiler:

1. Satış opsiyonları yalnızca kayıtlı işletmeleri temsil eden veya borçlu olan ve doğrulama prosedürü için şirketlerinin belgelerini bize gönderecek olan PREMIUM kullanıcılarına verilir. Satış opsiyonları, KDV kayıt belgesinin (veya KDV'ye kayıtlı değilseniz diğer vergi kayıt belgesinin) ve şirket kayıt belgesinin kopyalarının doğrulanmasının ardından etkinleştirilir.

2. Satış opsiyonları, PREMIUM kullanıcılarının ürünlerini Merkandi'de listelemelerini sağlar. Satış opsiyonlarına erişim, PREMIUM hesabının isteğe bağlı bir özelliğidir ve PREMIUM hesabının son kullanma tarihinde sona erer.

3. Kabul edilen Şartlar ve Koşullar'ın § 2 noktası 5'ine göre, satıcı opsiyonlarının etkinleştirilmesi talebi hariç tutulmuştur. Merkandi, özellikle güvenlik nedenleriyle ve örneğin herhangi bir sebep göstermeden, kayıt sırasında ve abonelik sırasında herhangi bir zamanda kullanıcıyı hariç tutma hakkını saklı tutar.

1. Teklif tanımında, yüklenen fotoğraf ve ekli dosyalarda ne toptancının iletişim bilgileri ne de firmasının adı bulunabilir. Firmanın internette bulunabilmesini sağlayan kişisel bilgileri ve diğer veriler paylaşılamaz. Fotoğraflarda toptancının firması hakkında bilgi içeren filigranlar da kullanılamaz.

2. Sitemizde yalnızca toptan teklifleri kabul ederiz. Perakende tekliflerini Satıcıya haber vermeden kaldırma hakkını saklı tutarız.

3. Özellikle markalı ürünlerin taklitlerinin satılması yasaktır. Bunun gibi teklifleri Satıcıya haber vermeden kaldırma hakkını saklı tutarız. Ayrıca, malların orijinalliğinin kanıtını talep etme hakkımız saklıdır. 

4. Ürün grubu (yeni, ikinci el, hasarlı, karışık/retourware, yenilenmiş ve outlet ürünler) yalnızca Merkandi'de mevcut olan grup tanımlarına uygun olarak yayınlanmalıdır.

5. Teklif uygun dillere çevrilmesi şartıyla Merkandi'nin tüm dil sürümlerine eklenebilir.

6. Aynı teklifi birkaç kez (aynı başlık veya açıklama veya resim) bir kerede listelemek yasak ve tüm kopyalarını kaldırmanızla sonuçlanabilir.

7. Hizmet tekliflerinin ve satın alma tekliflerinin listelenmesi yasaktır. Satın alma teklifleri yalnızca bu amaç için ayrılmış bölümde yayınlanabilir. Bu tür teklifler, önceden haber vermeksizin satış teklifleri bölümünden kaldırılacak.

8. Yayınlanması yasaktır:

  • Sigara, e-sigara ve tütün ürünleri ile ilgili teklifler 
  • CBD ürünleriyle ilgili teklifler
  • Alkol teklifleri
  • Tarihi geçmiş veya tüketime uygun olmayan gıda ürünü teklifleri.
  • Tarihi geçmiş kozmetik ürünler için teklifler
  • Ateşli silahlar, mühimmat

9. Merkandi, bir teklifi devre dışı bırakma veya açık dil hataları veya teklifin açıklamasındaki bilgi eksikliği nedeniyle listedeki bir teklifin konumunu azaltma hakkını saklı tutar.

10. Merkandi, web sitesinde bir teklif listeleme taleplerini reddeder.

11. Merkandi, herhangi bir bildirimde bulunmadan, tüm kullanıcı tekliflerini kaldırma ve satıcının durumunu geçici veya kalıcı olarak askıya alma hakkını saklı tutar.

Merkandi'de her gün uzman ekibimiz tekliflerinizin satışını ve popülaritesini önemser. Bu sayede teklifleriniz daha fazla ziyaretçi kazanır ve potansiyel müşteriler arasında daha fazla erişim sağlar.

Tekliflerinizi düzenlerken tam olarak ne yapıyoruz?

  • Başlık ve açıklama iyileştirme - teklifinizdeki içeriği daha fazla anahtar kelime içerecek şekilde geliştiririz, böylece alıcılar sattığınız ürünleri bulabilir. Bu eylem aynı zamanda yazım, dilbilgisi, metin düzenleme vb. İçeriğin düzeltilmesini de amaçlamaktadır.
  • Marka tamamlama - Markalı mal satıyorsanız, Marka alanı doldurulmalıdır. Bu şekilde teklifiniz, belirli markaların ürünlerini içeren teklifler listesinde görünerek erişiminizi artırır.
  • Kategoriler tamamlama / geliştirme - yanlış seçilmiş bir kategori teklifin görünürlüğünü önemli ölçüde azaltır. Çeşitli ürünler içeren teklifler (karışım paletleri veya iş grupları) söz konusu olduğunda, bunları birçok kategoriye eklemek erişimlerini artırır. Her teklife en fazla 3 kategori ekleyebilirsiniz!
  • Diğer küçük düzeltmeler - örneğin ürün hakkında eksik bilgi, alıcılar için önemli detaylar.

Yukarıdaki değişiklikler potansiyel müşterilere en fazla sayıda ulaşmayı, profesyonelce hazırlanmış tekliflerle şirketinizin güvenilirliğini arttırmayı ve sunduğunuz ürünleri ziyaretçilerin gözünde cazip hale getirmeyi amaçlamaktadır.


Yönetilmiş teklifleri nasıl tanıyabilirsin?

Teklifler listesinde, teklifin durumunun yanında (Aktif, Arşiv, Taslak), teklifin bulunduğunuz sayfanın dil sürümünde yönetildiğini belirten küçük bir "M" simgesi göreceksiniz. Ayrıca, teklifi girdikten ve bireysel çevirilere geçtikten sonra, teklifin düzenlendiği dil sürümünde uygun mesajı göreceksiniz.


Ekibimiz tarafından düzenlenen teklifte değişiklik yapmak istiyorsanız, lütfen sadece onun en önemli kısımlarını değiştirin, önceki tüm içeriği yeniden yayınlamayın. Bazı kullanıcılar, reklamlarının içeriğini güncellerken, kendi şablonlarını tekrar kopyalarlar, Ekibimizin çabasını ve editoryal çalışmasını ortadan kaldırırlar, böylece tekliflerinin erişimini azaltırlar. Uzmanlarımıza güvenin, hızlı bir şekilde satış üreten teklifleri nasıl oluşturacağımızı biliyoruz.


Teklifim düzenlenmedi, neden?

Ekibimiz düzenli olarak teklifler düzenler, ancak çok sayıda olması nedeniyle herkese bakamıyoruz. Bu nedenle, teklifin bazı dil sürümlerinde ve bazılarında ise yalnızca bazı dillerde denetlendiği ortaya çıkabilir. Ancak, bu eksiklikleri düzenli olarak doldurmaya çalışıyoruz.


Teklifimi düzenlemek için bir istek gönderebilir miyim?

Ekibimize böyle bir istek gönderebilir, teklifinizi hızlı bir şekilde geliştirmek için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışacağız. Ne yazık ki, her başvurunun işleme alınacağını garanti edemeyiz. Ancak bu, tekliflerinize güvenilir ve profesyonel bir şekilde bakmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağımız gerçeğini değiştirmez!

Merkandi platformunda, tüm satıcılar, diğerlerinden öne çıkmaları ve daha fazla ziyaretçi çekmeleri için tekliflerinin reklamını yapma fırsatına sahiptir. Promosyon türlerine, sitedeki konumlarına, görünümlerine ve yayınlanma sürelerine ilişkin ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz: Merkandİ'de teklİf ettİğİm ürünlerİn reklami yapabİlİr mİyİm?
Reklam seçenekleri ve promosyon paketleri çevrimiçi, banka havalesi veya puanla ödenebilir. Puanlara göre ödeme seçimi size bazı önemli avantajlar sağlar:
 
  • Reklamcılık seçenekleri için ödeme yaparken% 30'a kadar tasarruf edersiniz
  • Çevrimiçi ödeme sürecinin tamamını yapmak zorunda kalmadan satın alınan promosyonun hemen etkinleştirilmesi
Mevcut 4 puan paketi vardır:
 
  • 50 puan, bu paket ile 5% kazanın
  • 100 puan, bu paket ile% 10 tasarruf edersiniz
  • 200 puan, bu paket ile% 20 tasarruf edersiniz
  • 400 puan, bu paket ile% 30 tasarruf edersiniz
 
Puanların satın alma maliyeti her promosyonda verilir. Ayrıca, puanlarla ilgili iki önemli konudan bahsetmeye değer:
 
  • Puanların son kullanma tarihi yoktur. Hesabınızı süresi dolduktan sonra da uzatsanız bile, zaman sınırlaması olmadan hesabınızda kullanılabilir durumda kalırlar.
  • Puanlar, yalnızca bireysel reklamcılık seçenekleri ve promosyon paketleri aracılığıyla teklifleri tanıtmak için kullanılabilir, hesabın yenilenmesi, ek hizmetlerin satın alınması vb. İçin ödeme yapmak için kullanılamaz.
  • Puanları nakit olarak değiştirmek mümkün değildir.

 

Puan paketlerinden yararlanmanızı öneririz, çünkü bunlar Merkandi'deki teklifleri tanıtmak için en ucuz ve en uygun ödeme şeklidir. Akıllıca seçin - Merkandi'de ihtiyaçlarınıza göre tasarlanmış bir puan paketi seçin!

Yanıt yüzdesi nedir?

Yanıt yüzdesi, alıcılardan gelen ilk mesajlardan kaçının satıcıdan yanıt aldığını gösterir. Yalnızca yeni bir ileti dizisindeki ilk mesajlar dikkate alınır. Aynı konuşmadaki sonraki mesajlar bu göstergeyi etkilemez.

 

Yanıt süresi nasıl hesaplanır?

Ortalama yanıt süresi, satıcının bir ileti dizisindeki ilk mesaja verdiği yanıta göre hesaplanır. Zaman, haftada 7 gün, günde 24 saat sayılır. Bir alıcıdan gelen son mesaj, ilk mesajı olmadığı sürece dikkate alınmaz.

 

Yanıt hızı belirlemeleri için zaman eşikleri nelerdir?

Zaman eşikleri toptancının profilinde herkese açık olarak görülebilir ve aşağıdaki gibidir:

Hızlı yanıtlar - 6 saate kadar

Çok hızlı yanıtlar - 10 saate kadar

Hızlı yanıtlar - 24 saate kadar

Yavaş yanıtlar - 48 saate kadar

Çok yavaş yanıtlar - 48 saatten fazla

 

İstatistikler hangi dönemden itibaren hesaplanır?

Tüm katsayılar son 30 günden itibaren sayılır.

 

İstatistikler ne sıklıkla güncellenir?

Veriler her 24 saatte bir otomatik olarak yenilenir.

 

Yanıt istatistiklerini yüksek seviyede tutmak neden önemlidir?

Yanıt istatistiklerini yüksek seviyede tutmak satıcılar için hayati önem taşır. Hizmet kalitesi üzerinde çalışmak alıcılarla güven oluşturur, sizinle iletişime geçmelerini teşvik eder ve işlemi tamamlama şansını artırır. Alıcılar mesajlara hızlı ve düzenli olarak yanıt veren toptancılarla çalışmayı tercih eder - karar alma sürecinde ve başarılı bir satışta önemli bir unsur.


 

Yardıma ihtiyacın var?

ÜCRETSİZ Bülten'e kaydolun - güncel kalın!

Merkandi'deki yeni ürünler ve haberler hakkında günlük bilgileri kaçırmayın. Başlamak için, kayıt sırasında indirim kodunu alın.